Sunday, November 1, 2009

我是外交官 : )

yea today is 2nd of November
happy birthday to TAN AI LENG
no doubt, she is my sister ==
and i never call her "jie jie" before..
haha.. thats my tradition..
and so.. she never call me as "di di" ==

原以为我这个外交官会做到很成功的. LOL
照原订计划
姐被她朋友约出去玩了
然后她其他朋友来我家准备晚餐
给她个惊喜的
有我这个内应在
应该会非常的成功吧
为了这个
我姐的朋友把车park到远远,拖鞋都藏起来了
谁知道
我姐回来的时候发现了她朋友的车 ==
回到家就跑完整间屋子找他的朋友
一点都不好玩的 ==

提早一天庆祝
应该没什么吧
生日快乐 x )

No comments:

Post a Comment