Saturday, October 31, 2009

you are 17 == and im still 16. LOL

FIRSTLY, SERIOUSLY
happy birthday to chi sing the black xD
hope u will enjoy the day with us today ya

when we were young
一千零一张我们的合照
还要是追朔到两年前那种
*我拍照不笑的 ==
无可否认
我们相见的机会少了
但还是我一个重视的好好好朋友 : )

THEN,
I.. I passed my undang test!!
i got 46/50 and he got 45/50 wahaha..
surprisingly.. i saw rocky at there..
and he got 49/50 ._. genius ==
you know?
一开始还真的以为是自己选电脑的
结果那些人就用奇异的眼光看着我 ==
选对电脑后,key in ic number
"tiada nombor ic ini"
还好最后还是有惊无险 ==

无端端花了十块钱买了把扇子
本来没事的
他还想要我再加十块
真的是很过分

今天我很开心
好像是我生日酱. LOL
每次出街都会觉得好像脑充血酱的 ==

Happy Halloween

"R.I.P - 1959~2009 - M.J"
恐怖吗?
photo took from Tony Romas, Pavillion

No comments:

Post a Comment